Olga, Stribor in Nikolaj pridejo do ribiške barke z vrečo denarja, tam pa najdejo odklenjena vrata in mrtvega Viktorja. Nikolaj vzklikne Olgi, naj beži, ko tudi njega pokosi strel v hrbet. Olga in Stribor morata zdaj bežati za svoje življenje.