Sredi govoric o odpuščanju se profesorji obrnejo na sindikat, da bi zaščitil njihova delovna mesta, medtem ko ima Hank drugačen pristop. Lily gre na razgovor za službo v prestižni pripravljalni šoli v New Yorku.