George Saunders obišče kolidž Railton in profesorji se trudijo narediti vtis na slavnega pisatelja, medtem ko se Hank spomni na svojo propadlo pisateljsko kariero. Hank in Lily pričakujeta neko oznanilo svoje hčere Julie.