Trojčice iz Bellevilla
Ko med dirko Tour de France njenega vnuka ugrabi francoska mafija, madame Souza in njen ljubljeni psiček Bruno združita moči s sestrami Belleville, ostarelimi pevkami in plesalkami iz časov Freda Astaira, da bi ga skupaj rešili.