Victor, ki se skriva v varni hiši, živčno čaka na Franka, medtem ko se novice o pogrešanem diplomatu hitro širijo. Medtem poskuša Frank prisiliti CIO k ukrepanju, vendar bi se njegova strategija lahko izjalovila.