Victor se znajde v resni nevarnosti sredi Ceaușescujeve vse večje preganjavice – in novice, da se sovražnik približuje njegovi skrivnosti. Na diplomatski misiji v Nemčiji se Victor odloči izkoristiti priložnost z Američani.