Z obsodilnimi dokazi v pesti Mircea izda Victorja Nicolaeju in Eleni. Pozneje Victor prejme zaskrbljujoče informacije od svoje stare ljubezni Ingrid, Frank pa se skuša izogniti uradnim kanalom, ko Victorja pokličejo nazaj v Bukarešto.