Po tem, ko je bil vse svoje odraslo življenje poklicni boksar, se 32-letni mehiški priseljenec in oče treh otrok Raymundo "Sugar Ray" Beltran na vrhuncu kariere poteguje za naziv svetovnega prvaka.