Beli meč
Izvirni dokumentarec programa HBO Hungary prinaša zgodbo o slepem mojstru aikida s črnim pasom, ki je Madžar. Vilmos Németh in njegovi prijatelji so namreč razvili metodo samoobrambe za slepe in slabovidne.