Zamrzni! Dobrodošli v The Cold Episode. Eric in njegov novi sovoditelj oddaje Fridge Keeper praznujeta nizke temperature z Meagan Goode in Daymondom Johnom. Človek ima eksistencialno krizo v dvigalu za pekel ... če bi pekel zmrznil ...