Eric Andre se je vrnil! Lil Nas X in Karrueche Tran sedita na stolu. Denzel Curry si da popraviti zobe. Judovski iztrebljevalec upa, da bo mamo vseh muh ujel pred velikimi svetimi dnevi. Ranch it up vstopa na nepremičninski trg.