Franklinove napake postavijo Leona v nezavidljiv položaj in pripeljejo do nepričakovane zveze. Teddyju se obeta odpoved iz Tijuane. Irenina preiskava sledi obetavnim novim dokazom. Franklin skuša pomiriti Cissy.