Kaos zavlada, ko se Franklinovi načrtno izjalovijo in se za pomoč obrne k nekdanji ljubezni. Leon se muči brez Franklina. Cissy dobi bolj dejavno vlogo v Franklinovih poslih. Gustavov svet se obrne na glavo. Irene pride do Altonovega zatočišča.