Nasilje v predelu South Central se stopnjuje, Franklin pa skuša preprečiti, da bi med tolpami izbruhnila vojna. Gustavo in Taddy se ukvarjata z napeljavo. Lokalna novinarka Irene Abe bi rada razumela, kaj se dogaja v njeni soseski.