Franklin se mora soočiti s preteklostjo, da dobi ukradene stvari nazaj. Teddy in Matt obiščeta Srednjo Ameriko. Tolpa La Fuerza postane pozorna na Lucio in Gustava, ki iščeta nekaj, kar bi jo lahko rešilo.