Franklin mora uporabiti ekstremne ukrepe, ko nezadovoljstvo v njegovi ekipi doseže vrhunec. Lucia in Gustavo si z dogovorom rešita svoje življenje. Teddy potuje na vzhod, da bi zmanjšal pritisk.