Will, Jason in Sean za trenutek (skoraj) opustijo norčevanje in se pogovorijo o svojem otroštvu na poti v Seanov rojstni kraj Chicago. S posebnimi gosti Andyjem Richterjem, Jeffom Tweedyjem in Markom Cubanom.