Will, Jason in Sean pridejo v New York na še en niz predstav in nespodobno količino sobne strežbe. Z gostoma Davidom Lettermanom in Alexandrio Ocasio-Cortez ter posebnim "kameo" nastopom prijatelja iz mesta.