Iščemo lekcije, da bi ublažili bolečino? Carrie se strinja z obiskom novega kluba, da bi prebolela posttravmatski stres zaradi Bergerja. Charlotte medtem trdi, da se vse zgodi z razlogom, tudi propadli zakoni.