Zanikanje. Prijatelj ali sovražnik? Carrie odvrača Aleksandrovo navdušenje nad močno kavo in še močnejšo realnostjo. Charlotte hoče pobegniti pred bolečino, ker nima otroka, a je pri tem deležna veselja.