Avtorji Robotskega piščanca izpostavijo pravi razlog, zakaj nihče ne igra klavirja v Wayneovi graščini. Izvedeli bomo, kaj so James Potter in prijatelji počeli v živalski obliki, Disneyjeve princese pa se sprejo.