Začeli bomo z noro orgijo lutk. Ugotovili bomo, zakaj Bog sovraži čebele, pijani obiskovalec iz Narnije bo prišel skozi garderobo, Dino-Riderji dobijo rokovsko pesem, Cobra Commander pa je izgubljen.