Robot piščanec pomaga Dexterju pripeljati robotsko mater na tržišče, vendar kupci zahtevajo nekaj drugega; mali nesramni pajek nima pojma, kaj počne; izlet v onstranstvo, kjer živijo mrtvi starši iz Disneyjevih zgodb.