Robot piščanec in Archie
V animirani komediji se Archie sooča z razburljivo vrnitvijo Josie in Pussycats iz vesolja v Riverdale. Archieja Andrewsa nam tako lahko predstavijo samo pisci Robot Chickna. Za dodatek pa še nore zvijače!