Hana Sikorova, županja vasice na severu Češke, se zoperstavi rudarskemu koncernu, ki prebivalcem ponuja bogato plačilo, če bi zapustili svoje domove. Nenadoma skrivnostno izgine njena štirinajstletna hči Misha.