Hannah podpiše pogodbo za e-knjigo, a ima izjemno kratek rok. Marnie je hostesa na umetniški zabavo Bootha Jonathana. Adam prepriča Raya v dogodivščino na Staten Islandu. Depresivna Jessa se spre s Hannah.