Hannah ima nalogo, s katero naj bi se spravila iz območja udobja. Spoprijatelji se z narkomanom iz zgradbe in se zabava z Elijahom, ki razkrije veliko skrivnosti. Marnie medtem končno sreča umetnika Bootha Jonathana.