Starši se skupaj s Hannah odpravijo nazaj v Michigan na proslavo ob 30. obletnici zakona. Upata, da se jima bo na slavju pridružila, vendar ima lasten zmenek z nekdanjimi prijatelji iz srednje šole, ki objokujejo tragedijo v domačem kraju.