Adam pošlje Hannah sporočilo, ki jo vrže iz tira. Hannahin šef v službi začne stegovati svoje prste, Shoshanna se ponovno druži s fantom, ki ga je spoznala na taboru, Jessa je nepozorna pri opravljanju svoje naloge.