Eric privoli v srečanje s Sloan, vendar razmisli o vsem skupaj, ko ga pokliče Ashley. Andrew znori, kar ogrozi pomemben dogovor. Vince in fantje se bojijo za lastno varnost, zato za pomoč prosijo profesionalce.