Sarah Silverman: Mi smo čudeži
Jezikava Sarah Silverman v svojem prvem televizijskem stand-up nastopu posebej za program HBO iz Larga, ekskluzivnega glasbenega in komičnega kluba v Los Angelesu. Silvermanova nima zadržkov pri preizkušanju meja komedije.