Jerrod Carmichael: Ljubezen v Storu
V svojem prvem samostojnem nastopu se Jerrod Carmichael loteva tem, kot so revščina, bogastvo, kriminal, rasni predsodki, nacionalne tragedije, emancipacija žensk, pomen talenta in morale ter mnogih drugih.