Bill Maher: Ampak se ne motim
Komik, avtor in učenjak Bill Maher nastopa v uro trajajoči komični "stand-up" odrski predstavi. Nastop odlikuje Maherjevo satirično norčevanje iz širokega spektra družbenih in političnih zadev.