Drama razmišlja o vlogu v Melrose 2009, Lloyda pa vpraša, ali ga lahko odreši pogodbe za Five Towns. Ashley omeni težave z zaupanjem in vpraša Erica, ali lahko prebere njegovo e-pošto.