Na poti na zabavo
Druščina se trudi biti spontana in divja. Rachelina šefinja ji obljubi napredovanje. Monica se mora odločiti med zanesljivo službo vodje kuhinje v restavraciji ter svojim delom organizacije strežbe skupaj s Phoebe.