Ko se dva iščeta
Ross se trudi ohranjati ljubezensko razmerje na daljavo. Chandler skuša spraviti Rachel na zmenek. Monica pripravlja načrt, da bi pridobila avtoriteto pri svoji službi v restavraciji.