Hitro, hitro
Monica in Rachel bi storili vse, da bi od fantov dobili nazaj svoje stanovanje. Ross vpraša Emily, ali bi se poročila z njim, in ona privoli. Prijatelje skrbi, da je v odnosu Rossa in Emily še prezgodaj za poroko.