Nate in Brenda poiščeta nasvet pri rabinji Ari, ki ju spodbudi k večji iskrenosti v razmerju. Ruth skozi potrebo, da bi Nikolaiju in Claire nadzorovala življenje, spozna, da je mogoče ona tista, ki potrebuje pomoč.