Čeprav se David vrne h Keithu, postane jasno, da se mora njuna zveza poboljšati. Karla ima skrivnost, ki zadev ne bo nič bolj zgladila. Claire se odloči za vprašljiv pristop k novemu konjičku, fotografiji.