Po 28 dneh policijske preiskave je Barclay razglasil, da gre pri Leanninem primeru za preiskavo umora. 28. dan je tudi Mattov rojstni dan, ki ga preživi večinoma s Sarah, kar ni po godu Leanninim staršem.