Antologijska kriminalna serija načenja nekatera najbolj aktualna vprašanja našega časa – raso, razred, spolno identiteto, duševno zdravje in pravico do izbire – kot se kažejo skozi prizmo običajnih ljudi, ujetih v izredne okoliščine.