Potem ko se belski nacionalist z avtom zaleti v množico miroljubnih demonstrantov in pobegne, lokalna policija ne more najti voznika. Preživela v incidentu vzame pravico v svoje roke, ko identificira možnega osumljenca na temnem spletu.