Finale sezone. Spencer in Joe dobita pomoč pri prepričevanju lastnikov ekipe. Ricky si po razmisleku začrta novo prihodnost. Jason uredi Charlesu novo priložnost, da dobi želeno službo. Reggie naredi vtis na treningu.