Spencer ugotovi, da je njegov načrt o selitvi ekipe v Las Vegas v nevarnosti; Ricky se znajde na osebnem in poklicnem razpotju. Charles vidi, da se mu je v Miamiju uresničila želja, a to na koncu obžaluje.