Spencerja skrbi, da Coop ne jemlje vsega resno, in prosi Laylo za pomoč. Olivia se sprašuje, ali je ravnala prav, ko je šla k Billyju zaradi Asherja. Billy mora sprejeti težko odločitev, da bi zaščitil svoje moštvo.