Vrnitev Laylinega očeta, ki je uspešen glasbeni mogul, da Spencerju najboljšo priložnost, da nekaj vrne Crenshawu in se znova zbliža s Coop. Spencerjeve dobre namene ogrozi Coopina pripadnost Shawnovi tolpi.