Spencer izve pravi razlog, zakaj je njegov oče odšel in resnica ga zelo potre. Billy se mora soočiti s posledicami preteklih odločitev, medtem ko Coop skuša ustaviti načrt, ki ga je že sprožila, a ima to tragične posledice.