Higan in Yamaji se zapleteta v zadnjo bitko, ki se ji pridruži tudi Zai. Mike sledi svojemu občutku in ga izsledi. Ko ga stisnejo v kot, Joseph pritisne na gumb, da bi razstrelil reaktorje AUZE.