Nezemljani v Amazoniji
Neil Armstrong je vodil odpravo v Amazonijo, kjer naj bi se skrivala knjižnica Nezemljanov. Ga je k temu podvigu navdihnilo bližnje srečanje med njegovim sprehodom na Luni?