Nezemljani proti Stalinu
Strokovnjaki preiskujejo, ali je bil incident z NLP-jem v Roswellu sovjetska zarota, ki je zrasla na Stalinovem zelniku, ali pa gre pri tej zgodbi za prikrivanje resnice.